ik ben de laatste week bezig geweest met het inventariseren van alle spullen die er los bij zitten... voor zover ik nu kan zien kom ik een heel eind.. al zijn er een hoop spullen die ik wel heb maar die tegen die tijd wel vervangen moeten worden.
Toen ik de hele auto leeg heb geruimd kwam er een mooi afgewerkte kofferbak in mn zicht (met een beetje geluk zien jullie het op de foto) Verder heb ik het hele interieur eruit gehaald en in de opslag gelegd, aangezien de gehele bodem al door de vorige eigenaar was behandeld maar ik toch nieuwsgierig ben aangelegd ben ik al begonnen om aan de passagiers zijde de bitumen weg te halen om te kijken hoe de bodem van de binnen kant eruit ziet.
op de foto is te zien dat ter hoogte van de voetenruimte aan de rechterkant het tot nu toe enigste gat zit, je kijkt hier recht de chassis balk in... om de balk heen hebben ze vanaf de onderkant al een plaat in gelast maar dus niet voldoende (maar goed dat ik nieuwsgierig ben
Nu heb ik ook nog wel het een en ander aan advies van jullie nodig..
volgende vraag is over de motor.... het is nu dus een 1502 (die inmiddels al loopt als een zonnetje) maar ik vind het wel leuk om er iets meer van te maken, nu heb ik een paar optie's die binnen handbereik liggen... ik kan bijvoorbeeld een motor uit een 118i uit 2005 erin bouwen... dit was een schade auto en de motor kan ik goedkoop overnemen.. nu is bij mijn weten meteen het probleem dat het hier om een auto gaat die met het CAN-bus systeem werkt... heb geinformeerd en de ECU kunnen we om programmeren... de volgende optie is een m42(denk ik ) 1.8i met een zelf bouw compressor kit erop, afgeleid van downing Atlanta... motor loopt moet alleen nog lekker afgesteld worden... maar de ombouw is een beetje op een lompe manier gedaan...de laatste optie is om er een ouderwetse 2liter in te bouwen en die een beetje op te leuken met webers of iets dergelijks.... dusss de keuze is reuze..
er zijn hier ongetwijfeld mensen met ervaringen van een deze optie's
heb het een poosje kunnen rekken maar nu moet ik toch echt de foto's gaan proberen