DS02 is nog een paar jaar van de 40 verwijdert en woont in de directe omgeving van Arnhem.
Van kinds af aan groot auto liefhebber en van huis uit grote voorliefde voor duitse makelij.
Op de oprit hebben gestaan:Mercedes 190E, Porsche 944S2, Mercedes 500E [w124] daarna kwam het hier geliefde merk
en zijn nu ook nog in mijn bezit, BMW E36 328i Touring, uitgevoerd in exclusive veilchen blau, milka paars in gewoon nederlands
Daarna volgde een recenter type, 120d Cabrio, M pakket les Mans Blau. Na een paar jaar hierin dagelijks te hebben gereden ben ik vorig jaar overgestapt naar een E38 740i met een LPG installatie.
Maar dat zijn niet de auto's waarom ik mij hier heb aangemeld.
De 02 staat al een tijdje op het verlanglijstje en het wordt tijd dat ie van het lijstje verdwijnt en hier op de oprit verschijnt.
Het idee is een leuke oldtimer voor de zondag ritje, paar landweggetjes pakken en geschikt voor historische rally's.
Ik ben niet een originaliteit freak, maar het moet wel zeitgeist zijn voor mij.
Dus het maakt mij niet uit of er een ander type blok in ligt, stoelen aftermarket etc.
Als het maar een redelijk harde auto is en technisch gezond.
Sterke voorkeur voor een touring, 100pk of meer en in ieder geval ronde achterlichtjes
Wat verder allemaal verstandig is hoop ik hier te gaan lezen en leren.
Net al even rondgekeken en stof genoeg.
en natuurlijk de mening van potentieel materiaal hier te polsen.
eerst maar eens inlezen of het makkelijk is om een automaat om te bouwen naar een handbak.
staat een leuke oranje op marktplaats