Vandaag aangemeld op de site. Vroeger ca. 10 jaar lang lid geweest toen ik nog 02 in bezit had. Een 2002 fjordblauwe die ik heb verlaten voor een 2002 Tii Lux in Golfgeel. Laatste heb ik in 1993 gekocht en eind jaren '90 opgeknapt. Daarna kwamen de gezinsperikelen en met een vrouw die niet zo'n fan was van oudere auto's de 02 verkocht (nu nog pijn van).
Vervolgens tijdje geen BMW meer gereden, tot 2007. Toen een 325i E90 gekocht en deze in 2011 op laten volgen door een 335i E90. Deze is vorige zomer gestolen en sindsdien "dikke" BMW's afgezworen en de liefde voor old/youngtimers weer opgepakt. Op dit moment in bezit van 4 E30's (318i '85 LPG, 325iX Touring '89, 325i Cabrio '90 en racer 325i '87). Besloten om de iX en LPG van de hand te doen. Ook twijfel om de racer (vorig jaar Toerklasse in de DNRT mee geracet, wat erg vermakelijk was) te verkopen. Wat er dan voor terugkomt is een 02 (sloper om vervolgens op te knappen en raceklaar te maken) die zal worden ingezet als Trackday/Race kar. Paar keer op Spa een mooie witte gezien (van een echtpaar) en dat wil ik uiteindelijk ook. De 02 liefde is dus nog niet bekoeld.
Hier aangemeld om te kijken of er leden zijn die ervaring hebben in het prepareren van een 02 (met M10 blok) voor de racerij en daar ook voldoende (min. 170 pk) uit weet te krijgen.
Onderstaand een paar foto's.
Groet,
John
Herkenbaar? (Baarlo):

Racer (met jongensdroom erachter):

LPG'er 318i:

325iX Touring:

325i Cabrio: