Ik ben nieuw op het forum maar al reeds enkele jaren fan van de prachtige BMW 2002.
Jammer genoeg ben ik hiervan nog niet in het bezit en dat wil ik in de nabije toekomst veranderen.
Ze groeien spijtig genoeg niet aan de bomen en ik vind het best lastig om exemplaren te vinden.
Zijn ze al zo zeldzaam geworden of zoek ik gewoon niet op de juiste plaatsen?
Als jullie mij sites, beurzen, verkopers, ... kunnen aanraden hebben jullie mij al goed geholpen voor mijn zoektocht in de nabije toekomst!!
Ik weet niet of het veel uitmaakt maar ik ben op zoek naar een modelletje met de ronde achterlichten, liefst een 2L en de kleur maakt niet echt uit.
Liefst origineel en zo compleet mogelijk.
Ik zou graag de handen uit de mouwen steken en zelf aan het wagentje willen werken om het zo een 2de leven te schenken.
Jammer genoeg ben ik niet in het bezit van een diploma automechanica of lasser dus de "hopeloos rotte" wagentjes zullen tijdens mijn zoektocht zeker afvallen.
Jullie hebben niet echt een gevraagd/te koop topic op het forum dus denk ik dat mijn topic goed staat bij "algemeen"
Als dit niet het geval is mag deze door een moderator verplaatst/verwijdert worden
Alvast bedankt
mvg
Coopman