Even een updatje over de 1802.
Ben vandaag bij het rdw geweest voor de gas uitbouw keuring en de apk.
De gas uitbouw was geen probleem en krijg over een paar dagen mijn nieuwe kenteken bewijs.
De Apk was helaas nog niet 100% en het linkervoorwiel geeft het meeste problemen.
De schokdemper daar zit niet meer vast in de schotel dus moet waarschijnlijk vervangen worden en het wiel liep een beetje zwaar zei de keurmeester.
Daarnaast viel die ook over de steunbalk onderaan de auto aan de voorkant zeg maar onder de grill daar moest iets op worden gelast.
En ik heb een tijd terug wat remleidingen vervangen die had ik moeten vast zetten kunnen nu dus op en neer bewegen maar dat is een trekbandjes kwestie lijkt mij zo
Ook liep de motor nog niet helemaal soepeltjes moet erg veel gas geven om netjes weg te kunnen rijden zonder afslaan maar dit was geen afkeur punt en ik zal op de technische dag Zondag eens Jan en andere leden raadplegen die kunnen mij vast wel de nodige tips geven nog, alleen super jammer dat ik nu niet met de auto zelf kan/mag komen
Dus zover even hoe mijn keurings dagje is verlopen ben allang blij dat we toch al zover zijn als nu en ik heb al een afspraak maandag bij een bedrijf waar ze het voor mij kunnen maken even zien hoeveel het gaat kosten en dan kan ik hem ook bij dat bedrijf opnieuw laten keuren dus al met al toch wel goed nieuws dacht ik
Met vriendelijke groet,
Martin