De oude 02 van mijn vader.

Welkom op HET Nederlandse BMW 02 forum
Plaats reactie
ErikoRosso
Contacteer:

De oude 02 van mijn vader.

Bericht door ErikoRosso »

Hallo,

Om te beginnen: Ik ben Erik Vink,
en ik heb me aangemeld op het forum omdat ik graag wat wou weten over de oude 02 van mijn vader.

Toen ik namelijk nog een jaar of 10 was ( nu 18 ) hadden wij een oranje 2002 touring,
met het kenteken 96-76-XS. Mijn vader was lid van de club,.. maar is overleden toen ik 12 was, dus ik kan mijn vragen een beetje moeilijk aan hem vragen. haha

Om een lang verhaal kort te maken vroeg ik me dus af, of deze auto nog in handen is van een clublid, of überhaupt nog in dezelfde staat verkeerd als waar hij toen in was. hopelijk kan iemand me verder helpen.

Erik

BTW: Ik heb de papieren van mijn ( nu nog ) brommer in het hoesje van de bmw 02 club. :wink:
ErikoRosso
Contacteer:

Re: De oude 02 van mijn vader.

Oh, ik zie nu pas op de RDW site, dat de auto nu Blauw is..
dus dat bevestigt al dat de auto niet meet is zoals hij toen was.
Tomfish
Site Admin BMW 02 Club NL
Contacteer:

Bericht door Tomfish »

ErikoRosso schreef:Oh, ik zie nu pas op de RDW site, dat de auto nu Blauw is..
dus dat bevestigt al dat de auto niet meet is zoals hij toen was.
Helaas is het ook te zien dat hij niet meer op de weg rijdt. Er zit immers geen APK op, dit betekend volgens mij dat de auto geschorst is en ergens in een schuurtje staat. Wellicht te wachten op restauratie.
Onderdeel webte@m BMW 02 Club Nederland
tom@bmw02club.nl
ErikoRosso
Contacteer:

Oh, Ja er staat inderdaad bij dat de vervaldatum van de apk niet geregistreerd is.
Maar dit betekend dus dat de auto sowieso geschorst is? Nouja alsnog bedankt voor de moeite.
Tomfish
Contacteer:

Bericht door Tomfish »

Ik druf dit niet met alle zekerheid te zeggen, maar het betekend wel dat de auto in iederigeval nog niet gesloopt is. Even afwachten wat de overige forumleden hierover zeggen, wellicht dat er bij iemand een lichtje gaat branden.
Onderdeel webte@m BMW 02 Club Nederland
tom@bmw02club.nl
ppsheijnen
Lid BMW 02 Club NL
Lid BMW 02 Club NL
Contacteer:

Bericht door ppsheijnen »

hallo Erik,

Het is mogelijk om via het RDW in contact te komen met de huidige eigenaar.

In reachtie op uw e-mail bericht ik u het volgende.

Als u de naam en adresgegevens van een kentekenhouder wilt weten, krijgt u te maken met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. In deze wet is vastgelegd dat als het kenteken op naam staat van een particulier, deze eerst toestemming moet geven voor gegevensverstrekking aan anderen. Zonder deze toestemming mag de RDW u geen naam en adres van een particuliere kentekenhouder doorgeven.

Aanvraag en kosten

Aan het opvragen van gegevens van kentekenhouders zijn kosten verbonden.

U moet voor de aanvraag van persoonsgegevens ? 7,95 per eigenaar overmaken op het gironummer 3227597, ten name van de RDW in Veendam, onder vermelding van het kentekennummer, de peildatum of periode en een beknopte opgave van reden waarom de tenaamstelling wordt gewenst.

De RDW stuurt dan een brief naar de eigenaar/houder. Uw persoonsgegevens worden aan de kentekenhouder bekend gemaakt en er wordt aangegeven waarom u zijn naam en adresgegevens wilt ontvangen. Alleen als de kentekenhouder toestemming geeft, krijgt u de gegevens na ongeveer 3 4 weken toegestuurd. Geeft de eigenaar/houder geen toestemming dan volgt geen restitutie van het betaalde bedrag. De kentekenhouder krijgt 14 dagen de tijd om te reageren.

Er is een wettelijke bewaartermijn van negen jaar. Gegevens van kentekenhouders van meer dan negen jaar terug zijn niet opvraagbaar, tenzij iemand ook nog eigenaar/houder binnen die negen jaar was.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW

misschien is dit een optie voor je

groet Paul
i just keep on touring...................

BMW touring 2000tii uit 1972
Studebaker GT-Hawk uit 1964
BMW 320 Cabrio
Wilbert
Lid BMW 02 Club NL
Lid BMW 02 Club NL
Contacteer:

Bericht door Wilbert »

Beste Erik,

Helaas weet ik niets van de auto maar heb wel twee foto's gevonden die ik ooit heb bewaard.

Afbeelding

Afbeelding

Succes met de zoektocht!

mvg
Wilbert
Plaats reactie