Mijn naam is Thomas, ik ben 23 en studeer technische bestuurskunde in Delft. Als kind al gek van auto's en nu eindelijk in het bezit van een Granada rode 2002. Ik was al een tijdje op zoek en ben onder andere door Hein en Martin (HeinJ en BMW-rules) geholpen om een beetje bekend te raken in de 02 wereld, bij deze ook mijn dank daarvoor. Uiteindelijk bij Robert (2002tje) terecht gekomen. Hij moest (gelukkig voor mij) zijn verzameling inperken. Na een belletje, richting het zuiden van het land gegaan en toen ik de auto zag was ik eigenlijk al redelijk verkocht. (terwijl je je zo voor neemt om heel kritisch te zijn). De rit naar huis was meteen al een beleving. Had het idee dat mijn vorige auto, een E36 320i best een leuke rijdersauto is, maar met de 2002 is het nog 10 keer leuker. Meteen ook al leuke reacties op de terugweg (duimpje) en het valt op dat vooral kinderen de auto zeer interessant vinden. Op donderdag de auto gehaald en vrijdag meteen, als proef op de som, een vakantie in eigen land met de auto. Ging perfect, op een weigerend deurslot na. Maar daar is de ANWB dan weer heel handig in
De auto heeft de komende tijd nog wel een beetje liefde nodig, maar dat moet geen probleem zijn.
Nu eerst foto's:

De auto is verlaagd met gele KONI's en intrax veren. Verder voorzien van Tii remmen, een scheel sport stoel, 15" velgen en een sport stuur.
De liefde die de auto nodig heeft zal voornamelijk gericht moeten worden op het steunlager van de aandrijfas, de kachel ventilator die nu als een machinegeweer klinkt en de remcilinder rechts achter die zweet. Verder op vakantie de toolbox al meegenomen en wanneer de vriendin rustig een boekje aan het lezen was, al aan de gang gegaan met het repareren van de claxon en het gaspedaal welke soms bleef hangen.
Tot zo ver, mijn 02 avontuur.
Thomas