Er komt nu wel van alles los (of vast). De ene dag doen mijn knipperlichten het wel, de andere dag weer niet. Na het verwisselen van de tijdelijke wielen voor de originele velgen met dop, stond ineens mijn rechter schokbreker vast. Veel WD-40 op de chrome stang gespoten en nu komt hij weer een beetje los. Koelen doet hij ook voor geen meter: rijdend blijft de temp netjes in het midden maar als ik een tijdje sta te wachten voor het verkeerslicht loopt hij aardig naar het rood. Blijkt de vin helemaal niet te werken.
En toch rijdt het fantastisch en lijkt hij steeds soepeler te draaien.
Ik vertrouw hem alleen nog voor geen cent. Ik blijf maar een beetje in de buurt.
Vandaag gekeken waar die storing in mijn knipperlichten vandaan kwam. Onder het dasboard een bende draadjes aangetroffen en het relais. Daar leek het in te zitten, maar toen ik hem uiteindelijk weer dichtschroefde, deden ze het weer niet.
Ook gingen mijn lichten ineens branden, zonder dat het knopje uitgetrokken stond en zonder contact aan.
Dat ding is stapelgek.
Wat resente foto's.
Hij is natuurlijk nog lang niet in top staat, maar langzaamaan hoop ik uit de probleempjes te komen.

Ik hoop dat de foto's zichtbaar zijn want ik zat, zoals altijd weer behoorlijk te kl*ten.