Misschien dat ik m al eens gepost heb, maar dan nog maar een keer omdat ie gewoon mooi is (het dr op zetten van de verbreders heeft zat tijd gekost schat ik):
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Al heb je 150 pk en een sportuitlaat, ik hoor liever het geluid van mijn automaat!
BMW 2000 Touring aut, ceylon
BMW E12 520 1973, ceylon
BMW E21 323i baur 1980, polaris
BMW E30 325i cabrio, delphin
BMW 2002 1969 bristol
BMW 2002ti 1971 malaga
BMW e46 325i touring 2001, Cosmoszwart
Ik moet nog wel kijken naar een modificatie om de externe afbeeldingen automatisch te verkleinen zodat ze binnen de pagina van het forum passen.
Nu staat het tijdelijk ingesteld dat (externe) afbeeldingen van maximaal 640x480 pixels getoond kunnen worden. Svp nog even geduld dus voor het plaatsen van de grotere afbeeldingen.
Je kunt nu met de IMG code ook weer verwijzen naar afbeeldingen breder dan 640 pixels die elders op het internet geplaatst zijn. Zo'n afbeelding wordt automatisch geschaald naar een breedte van maximaal 640 pixels. Zo blijft de layout van het forum rustig èn intact. De afbeelding wordt getoond met een gestreept kader, zodat je kunt zien dat deze verkleind wordt weergegeven. Wanneer je er op klikt zou de afbeelding in het originele formaat moeten worden getoond (in een nieuw venster of op een nieuw tabblad).
Voor mensen die Explorer 6 gebruiken is er een extra modificatie verricht. Dat kan ik alleen niet testen. Bij onoverkomelijke problemen stel ik voor om een keer over te stappen op IE7 of een andere browser zoals bijvoorbeeld Firefox.
Voorbeeld van een extern plaatje (800x553 pxls -> geschaald naar breedte van 640 pxls):