Wie kan mij helpen ? Omgeving Emmen / Groningen / Mussel.

Welkom op HET Nederlandse BMW 02 forum
Gesloten
martin1802
Contacteer:

Wie kan mij helpen ? Omgeving Emmen / Groningen / Mussel.

Bericht door martin1802 »

Hoi allemaal.

Allereerst wou ik graag heel erg bedanken voor alle hulp die ik ondertussen online gehad heb van iedereen met mijn 1802.
Maar ik krijg echt het gevoel dat ik er niet op deze manier uitkomt want de motor van mijn 1802 loopt nog steeds vrij beroerd als je het mij vraagt.
Dus vandaar dit berichtje om te kijken of er iemand in de buurt woont die een keer langs kan en wil komen om mij een keer in levende lijven te helpen want ik heb zelf gewoon te weinig ervaring om het probleem (( zelf )) op te lossen !
Ik woon in Valthermond in Drenthe en als er iemand is die kan helpen wil ik eventueel wel een vergoeding geven daar komen we dan vast wel uit.
Hier ook nog even een linkje met het topic waar ik tot nu toe dit probleem heb geprobeerd op te lossen: viewtopic.php?f=21&t=9612

Hoor ERG graag of er iemand is die een keertje langs wil komen en met vriendelijke groet,
Martin.

ps. voor de moderators hoop dat dit bericht hier goed staat sorry als dit niet zo is !!!!!!!!!
E30 318 soon to be 320 project.
E30 316 mijn betrouwbare daily die elke dag boven de 340.000 uit tuft.
E30 325E het project van mij en mijn vader.
martin1802
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen ? Omgeving Emmen / Groningen / Mussel

Bericht door martin1802 »

Hoi allemaal.

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in mijn (motor ploft bij stationair lopen) topic heb ik inmiddels hulp gekregen dus wat mij betreft kan er een slotje op dit topic hier...
Ben erg blij dat Jan mij met het probleem heeft geholpen en de motor liep gister al perfect moet alleen nog even een goede verdeler en bobine erop zetten en dan zou die ook perfect moet blijven lopen dus nogmaals erg bedankt aan jan en dan kan dit topic dicht :)

Mvgr,
Martin
E30 318 soon to be 320 project.
E30 316 mijn betrouwbare daily die elke dag boven de 340.000 uit tuft.
E30 325E het project van mij en mijn vader.
Gesloten