Natasja, 26, uit het midden des lands. Ik heb volgende week precies een jaar mijn rijbewijs en tot nu toe een Saxo en een VW Lupo 3L (huidige auto) gereden.
Maar, ik ben hem zat. Natuurlijk, autotje is super zuinig en geen wegenbelasting... Maar ook wel een beetje saai met z'n 1.2 diesel blokje (en automaat).
Dus ik ben op zoek naar iets anders.
Nou ben ik eigenlijk helemaal niet van de BMW's... Maar ik vind de 02 dus wel geweldig. Al een aantal jaar ook al kon ik ze niet bij type benoemen.
Met name de hatchbacks vind ik erg leuk.
Maar goed, een oldtimer kopen met net een jaar je rijbewijs, is misschien een beetje tricky vond ik. En ik maak ook best wat kilometers.
Vandaar maar even mijn aanmelding hier met het verzoek tot eerlijke ongezouten meningen.
Concreet, bij deze auto wil ik gaan kijken: http://www.adv-automotive.nl/pagina95a.html
Is deze misschien bij de club bekend?
Of hebben jullie ervaring met deze garage?
Ik heb al wel even de advies pagina gelezen en ik neem iemand mee met iets meer ervaring (al ben ik zelf ook redelijk handig en technisch), maar hebben jullie misschien aanvullende tips?
Wat vinden jullie van het gebruiken van deze auto's voor zo'n 400 km per week?
Ik moet er nog in rijden hoor, en ik begrijp dat jullie suggestie als snel zou zijn om iets comfortabelers te kopen. Met meer opties.
Ik ben echter van mening dat vooral het rijden leuk moet zijn. Ik heb prima een budget voor een leuke golf, maar ik heb daar gewoon niks mee.
Ik hou van de techniek, de mechaniek. Niet het geneuzel en gepruts met computers (hoewel ik prima mijn eigen auto kan uitlezen etc., zoals ik zeg, ben best handig), maar gewoon je handen vies maken en rijden.
Geeft een heel ander gevoel vind ik.
Nou goed, tot zover mijn onderbouwing om geen nieuwere auto te kopen ^^
Ik zie jullie reacties tegemoet!