Bij deze wil ook ik mij even voorstellen; Jan-Willem de Boer, 31 jaren jong en woonachtig in Dordrecht. Al een aantal maanden aan het rondsnuffelen op jullie forum; altijd een goede bron geweest als ik er weer eens niet uit kwam.
Mijn hobby omvat alles met wielen. Naast een collectie klassieke 50cc (fabrieks)racers (Malanca, Garelli, Agusta, Ducati, Maico, Oscar etc.) ben ik ook altijd in de weer met auto's waarbij ik geen specifieke voorkeur heb, mijn autoverleden van Audi S4 V8, MB W114, VW T3, BMW 330ci, diverse golf MK1tjes tot een Volvo Amazon en nog een heel aantal BMWtjes.
Vandaag de dag staat er onder andere een BMW 2002 in de schuur (naast een oude Benz, Golfje 1 en voor de dagelijkse boodschapjes een trouwe ouwe Cuore!!).
Ik heb de BMW afgelopen zomer gekocht en inmiddels e.e.a. aan veranderd.
Hoewel ik erg krap in mijn tijd zit hoop ik komende tijd de BMW verder naar mijn smaak te maken. Velen hier zullen de 'widebody' verschrikkelijk vinden, ik heb al div. teleurgestelde blikken gehad van 'de oudere mannen' die het 'doodzonde' vonden van de BMW. Ikzelf vind het echter weer eens leuk iets 'anders' te bezitten. Ook heb ik een zwak voor de racers uit de jaren '70 (DRM, Le Mans) waar de 2002's ook in een soortgelijke vorm hun rondjes reden ('mijn' spatborden hebben veel weg van de 2002 van Atomic May, DRM 1974, Team Schnitzer.)

De BMW is begin jaren 90 onder handen genomen. Hij is hierbij van onder tot boven gestript en opnieuw opgebouwd met de bodykit. Vervolgens is er amper mee gereden en heeft hij vooral stilgestaan in diverse stallingen. Een aantal jaar geleden is de motor compleet gereviseerd, afgesteld op de testbank etc. Hij heeft trouwens een 5-bak (ooit geleverd met automaat).
Ik wil o.a. het DRM/Le Mans thema iets verder doorzetten; Schroefsetje eronder, rolkooi erin, Sparco kuipjes, stuurtje en snel de toch wel erg foute uitlaat eronderuit halen. (wellicht een side-pipe, zoals de racers)
Ook moet ik hem technisch weer in orde maken. Na het compleet leegrijden van de tank (metertje bleek defect..) heb ik hem nooit meer goed aan de praat gekregen....
Wellicht zien jullie mijn vraag spoedig op het forum verschijnen....
Tot zover mijn verhaal!!