Mijn naam is Iwan van Eldijk en ben sinds gisteren de trotse bezitter van een BMW 2000 touring. Voor mij is het iets wat ik al lang wilde doen, dit type oldtimer aanschaffen. In tegenstelling tot wellicht veel anderen ben ik handig maar zeker geen monteur.
Ik zal op zoek moeten naar mensen die me de goede weg wijzen. Ik heb de auto ver van mijn huis opgehaald en er al 2,5 uur in gereden. Loopt echt super. Ik heb bedacht om stapsgewijs mijn BMW in een zeer goede staat te gaan brengen. De vraag is waar te begonnen......dat ga ik allemaal uitvinden. Mocht het me allemaal niet lukken zal ik weer afscheid moeten nemen van deze prachtige wagen. Hier ga ik niet van uit...
Wellicht niet netjes maar in de voorstelronde heb ik eigenlijk al een paar vragen...
Ik woon in Bemmel bij Nijmegen, zijn er echte BMW oldtimer kenners bij mij in de buurt die plaatwerk en techniek aan kunnen pakken?
Een rare vraag, maar is lid worden van deze club beter dan van de specifieke touring club? (-:
Wat is de beste manier om goede onderdelen te kopen, waar is eigenlijk de vraag?
Het is nu donker maar ik zal snel foto's maken. Het is een blauwe uit 1972