Beste 02 liefhebbers,
Na 40 jaar is het dan eindelijk zo ver dat ik mijn eerste BMW 2002 wil gaan kopen.
Ik vind het ontzettend spannend want ik hoop er min. 40 jaar mee te kunnen rijden.
Daarom vraag ik mijzelf af of het verstandig is om een onafhankelijke aankoopkeuring te laten uitvoeren ?
En of iemand een goed bedrijf hiervoor weet en het liefst ergens tussen Amsterdam & Tilburg ?
En of iemand de BMW 2002 met kenteken DR-76-69 (zie foto) kent en hierover iets kan vertellen ?
Met vriendelijke groet,
Klaas Talsma
Onafhankelijke aankoopkeuring
-
- Lid BMW 02 Club NL
- Contacteer:
Onafhankelijke aankoopkeuring
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- 1502
- Lid BMW 02 Club NL
- Contacteer:
Re: Onafhankelijke aankoopkeuring
Hoi, welkom hier,
Altijd leuk, zoeken naar een 02tje.
Ik ken de auto helaas niet. Het enige dat ik zie is dat het een US import is, dus het één en ander zal anders zijn t.o.v. de Europese modellen.
Succes met de zoektocht ( tenzij je de auto al gekocht hebt ).
Altijd leuk, zoeken naar een 02tje.
Ik ken de auto helaas niet. Het enige dat ik zie is dat het een US import is, dus het één en ander zal anders zijn t.o.v. de Europese modellen.
Succes met de zoektocht ( tenzij je de auto al gekocht hebt ).
Groeten, Hans W.
'72 BMW 2002 Atlantik
'77 BMW 1502 Polaris (exit)
'72 BMW 2002 Atlantik
'77 BMW 1502 Polaris (exit)
- 02fan
- Lid BMW 02 Club NL
- Contacteer:
Ha Klaas,
Mooi uitgangspunt dat je er 40 jaar mee wilt gaan doen. Zorg dan maar dat het een goeie wordt! Tussen Amsterdam en Tilburg; dat is wel ruim maar dat moet wel lukken. Is de auto rijdend zodat je ergens naartoe kunt en ook op een brug de auto kunt zetten? (Of anders op een autoambulance o.i.d. Dan zou ik namelijk Mich aanraden van Derbyclassics. Doet in- en verkoop en al jarenlang onderhoud aan 02’s en kent ze van binnen en buiten. Check derbyclassics.nl maar eens.
Mooi uitgangspunt dat je er 40 jaar mee wilt gaan doen. Zorg dan maar dat het een goeie wordt! Tussen Amsterdam en Tilburg; dat is wel ruim maar dat moet wel lukken. Is de auto rijdend zodat je ergens naartoe kunt en ook op een brug de auto kunt zetten? (Of anders op een autoambulance o.i.d. Dan zou ik namelijk Mich aanraden van Derbyclassics. Doet in- en verkoop en al jarenlang onderhoud aan 02’s en kent ze van binnen en buiten. Check derbyclassics.nl maar eens.
www.bmwtrouwauto.nl
bmwtrouwauto@gmail.com
bmwtrouwauto@gmail.com
-
- Lid BMW 02 Club NL
- Contacteer:
Thxs Hans W.
-
- Lid BMW 02 Club NL
- Contacteer:
Thxs 02fan !02fan schreef: ↑01 mei, 2020 19:18 Ha Klaas,