Occasion gespot 2002 '72

Welkom op HET Nederlandse BMW 02 forum
Plaats reactie
Kooij
Lid BMW 02 Club NL
Lid BMW 02 Club NL
Contacteer:

Occasion gespot 2002 '72

Bericht door Kooij »

Beste leden,
Zoals ik eerder aangaf speur ik het internet inmiddels af naar een mooie 02. Nu staat er al een tijdje een 2002 uit 72 te koop bij Oldtimerfarm in België. Inmiddels weet ik dat het een Nederlandse auto is en lang in het bezit is geweest van een verzamelaar, waarna hij bij Oldtimerfarm terecht is gekomen.
Er zit geen keuring op, dus het zou sowieso wel eens tegen kunnen gaan vallen wat er allemaal nodig is om hem nu al de weg op te krijgen. De motor loopt volgens de beste man goed. Op de foto's is al best veel van de onderkant en de staat van de lak te zien. Gezien mijn geringe ervaring ben ik dan ook zeer benieuwd wat jullie van deze auto vinden? Kent iemand de auto toevallig?

https://www.oldtimerfarm.be/nl/collecti ... 002-72.php

Ik hoor graag jullie mening!
Gr, Willem
sleutelaar
Lid BMW 02 Club NL
Lid BMW 02 Club NL
Contacteer:

Re: Occasion gespot 2002 '72

Bericht door sleutelaar »

Beste advies is om te gaan kijken en iemand mee te nemen die er verstand van heeft. Laat de auto zeker op de brug zetten en controleer alle bekende roestpunten: staan volgens mij hier we ergens op de site. Kijk tevens of de motor goed loopt: geen rare geluiden, blauwe rook e.d. Met de huidige prijzen van onderdelen en motorrevisie gaat dit snel in de papieren lopen. Voor deze prijs moet dit een goede auto zijn. Succes.
BMW 2802
BMW 2002
Plaats reactie