Heb vele bmwees mogen bezitten,en zo af en toe verkoop ik er 1
Heb meerdere e30 ers gehad,e23ers E12/e28/E24
Ook een e32 Alpina B11, wat e34ers ect
Ben echt van de 4 deurs auto's zeg maar
Bezit al ruim 11 jaar een 735ia die ik geheel naar de maatstaven van de Alpina b10 door SYTNER gebouwd heb na gebouwd.

Had ook een supermooie e30 324d voor pekelbak.maar aangezien ik een poetser ben rond maart verkocht en daarvan een e36 cabrio gekocht voor de zomer maanden in m3 trim in superstaat.
Heb ook nog een super mooie 1976er mercury grand marquis 7.5ltr
( speeld mee in de kinderfilm DE BOSKAMPIES.ook mijn oude chevy Van)
Mijn andere VAN speelt nu mee in de nieuwe serie van PENOZA.
Nu kon ik een paar weken geleden ( met bij betaling mijn kant) een super goede E21 318 kopen en mijn e23 733i USA die ik voor de ""handel"" had in ruilen.dus dat gedaan.en nu bevalt me een 2 deurs ook
Kijk vaak op kapaza,autoscout,marktplaats e.d
En plots viel mijn oog op een e10 2002 touring
Altijd een oerlelijke auto gevonden,maar denk de leeftijd van mij tegenwoordig,waardeer ik deze auto's nu ook heel erg
Gemaild met de goede man,maar geen reactie
Nu was ik afgelopen vrijdag vrij,en zou smiddags naar nurburg(Duitsland) gaan om een bmw 2000 en een bmw 700 te gaan bezichtigen.
Kreeg ik donderdag avond een mail dat de touring er nog was
Wel wat werk zei de verkoper.
Stond al jaren stil,geen APK,motor loopt niet ect
Is niets voor mij,maar toch zei iets in mij ,ga toch eens kijken.dus een afspraak gemaakt en daarheen.
Ik kwam aan met mijn e23 Alpina b10 en meteen wat liefhebbers om mijn auto heen.
Toen zag ik t rode gevaarte staan op de oprit,en de glans scheen me tegemoet ,was al een beetje verkocht...
Toch maar even grondig gaan kijken,onderkant deuren werk,kriksteunen,stukjes dorpels.maar verders kon ik niets ondekken; ( en dat voor een origineel Hollandse bmw)
Interieur ook wat werk,hemel zeer mooi( jammer van t aftermarkt zonnedakje) maar kurkdroog van binnen.
Ze hadden een hele beklede kist gemaakt( soort van hoedeplank)
Dus was moeilijk naar de veerschotels te kijken,maar toch wat los kunnen maken en met een zoeklamp gekeken,en zag er netjes uit.
Lijstwerk perfect,mede t glaswerk
Voor en achterbumper niet meer mooi
Toch maar eens proberen te starten?????
Accu Polen erop,start kabels..paar x pompen,choke wat uit en hoppa,perfect lopen
De eigenaar stond ook raar te kijken
Een bod gedaan,maar daar ging hij niet mee accoord,dus toch maar richting Duitsland???
Onderweg wat geappt,en tot een prijs gekomen incl leveren aan de deur!
Morgen of woensdag staat ""ze"" in helmond